پایه پیچ دار    

 

<<<<<<<صنایع لاستیک سازی اطلس>>>>>>

 

تنوع قطعات لاستیکی بزرگ و کوچک صنعتی بی شمار است. تبحر در ساخت همه این قطعات صنعتی فقط از عهده لاستیک سازی اطلس که دارای سابقه ای بیش از 40 سال وآزمایشگاههای مجهز و متخصصین مجرب است برمی آید. انواع قطعات ضربه گیر، مقاوم در مقابل مواد شیمیایی، ضد سایش، قطعات الکتریکی، اتصالات لاستیکی به فلزات و هزاران قطعه با خواص ویژه از تولیدات صنایع لاستیک سازی اطلس است.

صنایع لاستیک سازی اطلس با بیش از ۴۰ سال تجربه تولید قطعات لاستیکی در ایران، پیشگام ساخت انواع قطعات لاستیکی ساده و پیچیده با قابلیت ترکیب لاستیک و فلز می باشد. این قطعات در صنایع مختلف نظیر بسته بندی، پتروشیمی، چوب و کاغذ، ماشین سازی، خودروسازی، صنایع نظامی و مورد استفاده قرار می گیرد.

قطعات لاستیکی چه به لحاظ شکل و چه به لحاظ جنس و مواد آن، از تنوع بسیار زیادی برخوردار است که طراحی، ساخت قالب و تولید کلیه این قطعات از عهده متخصصین ما برآمده و با تکیه بر ماشین آلات مدرن و آزمایشگاه مجهز و متخصصین با تجربه، این امکان را ایجاد کرده ، تا قطعاتی مانند انواع واشرهای منجیددار و بدون منجید، کوپلینگ و پکینگ، ضربه گیر، درزبندهای بتون، انواع پروفیل های لاستیکی و نوارهای آب بندی، درزگیر انبساط سازه های فلزی شیلنگهای خم صنعتی، شیلنگهای دو جداره فشار قوی، شیلنگهای ویژه بنزین ، و مقاوم در مقابل مواد شیمیایی و روغنی و هزاران قطعه متنوع دیگردر این شرکت طراحی وتولید شود.

از دیگر انواع شیلنگ های لاستیکی منجیددار ( فشار قوی ) و بدون منجید ( فشار ضعیف ) جهت مصارف گوناگون همچون آب، هوا، گاز، گازوئیل و مواد شیمیایی با قطرهای ۲/۱ اینچ تا۴ اینچ می باشد.

تنوع قطعات لاستیکی بزرگ و کوچک صنعتی بی شمار است. توانایی و تبحر در ساخت این همه قطعات صنعتی نیازمند آزمایشگاههای مجهز و متخصصین مجرب است .لاستیک سازی اطلس با برخورداری از دو مزیت یاد شده انواع قطعات ضربه گیر، مقاوم در مقابل مواد شیمیایی،مقاوم در برابر سایش، قطعات الکتریکی، اتصالات لاستیک به فلز و بسیاری از قطعات دیگر را در کارنامه تولید خود دارد.